Tanulmányok:

Szakmai tapasztalat:

Versenyek és díjak:

Doktori kutatási témajavaslat:

A doktori fokozat megszerzésére irányuló szabályok és előírások szerint benyújtandó kutatási téma:

A kutatás középpontjában a négy évszakos Mária-antifóna (Alma Redemptoris Mater, Regina coeli, Ave Regina coelorum és Salve Regina) billentyűs hangszerre írt feldolgozásai állnak a 15–17. század közötti időszakban, különös tekintettel az előadói gyakorlatra. A sikeres pályázatot követően e kutatás doktori disszertáció formájában kerülne megvalósításra. A témában 1998 óta végzek kutatásokat.

További kutatási területek:

Publikációk (az elmúlt 5 év legfontosabb tudományos munkái):

Teljes lista:

Kutatásaim elhelyezése és hozzájárulási szándékom:

A 15–17. századi Mária-antifónák orgonafeldolgozásainak és előadói gyakorlatának kutatása a történeti zenetudomány és az előadói gyakorlat határterületén helyezkedik el. Célom a korabeli orgonisták interpretációs módszereinek feltárása kéziratok, hangszerek és források elemzésével, hogy a liturgikus és kulturális kontextusba ágyazottan hiteles képet adjak e repertoárról.

A kutatás hozzájárulhat a historikus zenejáték és zeneelméleti ismeretek gazdagításához, valamint gyakorlati útmutatót nyújthat mai előadók számára. Végső célom, hogy munkám inspirálja a zenészeket, oktatókat és közönséget e művek újraértelmezésére.

Mentorok iránti köszönet:

Külön köszönetemet fejezem ki azon mestereim felé, akik tanulmányaim során irányítottak és inspiráltak: David Titterington, Nicholas Danby, Patrick Russill, Gordon Murray és Michaele Radulescu. Később Korneel Bernolet és Ewald Demeyere útmutatása szintén meghatározó szerepet játszott zenei és tudományos fejlődésemben.

CD-felvételek:

Designed with WordPress